iBobor
Začiatkom novembra sa študenti našej školy dobrovoľne zapojili do celoslovenskej informatickej súťaže iBobor.
Začiatkom novembra sa študenti našej školy dobrovoľne zapojili do celoslovenskej informatickej súťaže iBobor.
Dňa 19. 10. 2021 sa seminaristi z informatiky zúčastnili školského kola súťaže Zenit. Kto zvíťazí? Fotodokumentácia
Zadanie projektu z INF a UAK pre druhákov:
https://docs.google.com/document/d/12IloE1sB1EKQyXQb3BzOfx-yLsLE-NYBMwBMHaeO11c/edit?usp=sharing
I keď následkom koronavírusu je možné akcie v našej škole spočítať na prstoch jednej ruky, podarilo sa nám v posledných dňoch tento trend napraviť. Vďaka obetavej a nezištnej práci predmetovej komisie informatiky, Fakulte riadenia a informatiky UNIZA a lektorom až z Prahy sa 11. - 12. februára uskutočnila séria online aktívnych workshopov v rámci projektu LOOP podporeného Nadáciou Orange.
Obetavá práca našich pedagógov sa prejavila aj cez koronakrízu. Dňa 27. 10. 2020 sa študenti informatiky zúčastnili online súťaže Zenit a výsledky môžete vidieť tu. A fičíme ďalej...
Ako jediný krúžok zatiaľ nekončíme. Kde iní končia, my začíname. Krúžok sa presunul do online priestoru. Ak máš chuť dozvedieť sa viac o tvorbe webu každý pondelok o 15:00, stretneme sa práve tu.
Aj my sme sa rozhodli podporiť akciu codeweek. Dňa 14. 10. 2020 sa pre žiakov GVPT uskutoční krátky seminár o tom, ako s využitím PyGame Zero je možné naprogramovať hru ATARI BREAKOUT. Viac o akcii nájdete na týchto stránkach. Seminár bude viesť žiak IV. C Viliam Furík. Záujemcovia, nahláste sa u PaedDr. T. Dudíka. Rúško si prineste, ale dezinfekcia, počitače a vedomosti vás už budú očakávať. SEMINÁR SA USKUTOČNÍ ONLINE - Prihláška
Televízia Turiec priniesla vo svojich hlavných správach 13. mája 2019 reportáž z IT Day GVPT.
Pozrieť si ju môžete od 11:19: https://www.youtube.com/watch?v=vT4BQNEBBGs
Zadanie projektu
Študenti vytvoria infografiku z údajov z výročných správ školy za posledných 13 rokov. Správy sú verejne dostupné na webovej stránke školy v sekcii “dokumenty”.
Posledné rady:
Skúste postaviť infografiku ako príbeh, ktorý bude obsahovať grafy z dát. Pozrite sa na problém z viacerých uhlov pohľadu (robte grafy ktoré vyjadrujú vzťahy medzi dátami.) Hľadajte v číslach vzťahy a súvislosti. Nechajte, nech si z dát a grafov “divák” urobí sám záver. Donúťte “diváka” rozmýšľať nad problematikou
Možné témy: